Zondag 23 juni, 14.30 uur: @p leest voor.......... - Reisverslag uit Canero, Spanje van Ap Folgerts - WaarBenJij.nu Zondag 23 juni, 14.30 uur: @p leest voor.......... - Reisverslag uit Canero, Spanje van Ap Folgerts - WaarBenJij.nu

Zondag 23 juni, 14.30 uur: @p leest voor..........

Door: @p

Blijf op de hoogte en volg Ap

24 Mei 2019 | Spanje, Canero

Novellana - Canero 26 km

Hartverwarmend. HART-VER-WAR-MEND ! Een ander woord heb ik er niet voor. Onmiddellijk na mijn posting gisteren over het voorlees voorstel kwamen de eerste reacties al binnen: eh.... heb je al een datum dan kan ik nog gauw wat anders plannen,..... weet je ‘t echt zeker?.... en, is het verplicht en mag ik dan wel een koptelefoon op met housemuziek?

Is toch leuk zulke spontane reacties. Zo’n stukje maakt toch het beste in de mensen los. Blijkt nu ook weer. Al zeven lezers hebben zich inmiddels ingeschreven. Dat gaat storm lopen. Zou me niks verbazen. Bouwien is ook heel enthousiast. Ze doet de catering, fungeert als gastvrouw en doet de deurcontrole.

Één bezoeker, binnen het gezin ook bekend als het toenmalige 4-jarige meisje dat op haar kleine fietsje bij ons langs de heg scheurde al roepend: oepa, zullen we Franse kaas eten? - die bezoeker vroeg of er ook....enfin, je snapt het. Het is er.

Ik heb even getimed. De meeste verslagjes duren zo’n 45 a 50 seconden. Je verveelt je dus geen minuut.*

*(met dank aan H.Finkers)

• 24 Mei 2019 - 16:29

Thea Hijman:

Ook ik lees jouw dagelijkse verslagjes Ap, en geniet ervan. Ik wil graag bij jouw vertelversie zijn. Zet ‘t in mijn agenda. Hartelijke groet en nog veel loopplezier.

• 24 Mei 2019 - 17:34

John Stienstra:

Dat wordt druk op zondag

• 24 Mei 2019 - 18:26

Bouwien :

Ik was begonnen en oeps alles weer weg! Nog een keer!
    Hoop op mooi weer op je voorleesmiddag en anders maar binnen, plek zat!
    Oh ja, dat 4- jarig meisje, met haar Brabants accent, vergeet je nooit meer!
    Het wordt vast een gezellige middag! Het is pas over een maand en de helft daarvan ben jij nog in Spanje!! Maar ...de tijd gaat snel!

Net terug van Merij haar galafeest. Buiten gekeken naar de aankomst, zo geweldig! Anouk had deze avond woensdag! Wat zijn het mooie meiden en allebei in het donkerrood!
    Het was aardig koud, maar wel de moeite waard!
    Wat voor weer had jij vandaag, hier heerlijk!

Ik hoop voor jou weer een mooie wandeldag morgen!
    Liefs

• 24 Mei 2019 - 19:01

Nienke:

ha die Ap....oh graag wil.ik erbij zijn op 23 juni as.
    dus hierbij meld ik me aan.

groet . Nienke

• 24 Mei 2019 - 19:00

Hans Heinhuis:

Ik heb blijkbaar iets gemist of zoiets, want ik heb geen idee waar je het vandaag over hebt, maar het zal wel dik in orde zijn. Nu ga ik al heel lang veel te laat naar bed, waarschijnlijk zal dat de reden zijn, dat een aantal dingen mij ontgaat, maar daarover later meer.
    Ik wens je voor morgen weer een geweldige wandeling toe.

• 24 Mei 2019 - 19:00

Frans En Jenny:

Staat genoteerd! Leuk!!!

• 24 Mei 2019 - 19:10

Geesje:

Ik meld me graag aan voor de voorleesmiddag. Nog veel wandelplezier met mooi wandelweer toegewenst. Greet Geesje.

• 25 Mei 2019 - 07:22

Ineke:

Straks thuis de kalender checken ;-)
    Wandelze, fijn dat je inmiddels in de flow zit!

• 26 Mei 2019 - 05:34

Erwin: